- En ny favorit har vuxit fram




- Här hemma har solklart en ny favvo tillkommit och den är ingen mindre än mumin familjen .
Bambi sitter tyst med sitt stora mjukismumin djur  och tittar skrattar :).
jag som liten älskade själv dessa finska favoriter :)
Kul att dom håller i år efter år :)


Nu ska jag och mitt lilla mumin troll förbereda inför dagens .
Behöver jag säga att hon LÄNGTAR efter att få åka buss med mamma ?.
Hi Hi Hi .

Today is a good day :).


Imorgon sista April står grillning på menyn med våra fina vänner .
Och det bästa av allt alla har barn :).
Kommer bli kanon .
Ser verkligen fram emot en kanon dag i morgon då är barnen även lediga från skolan .
Kenny åker dock till sin pappa i kväll .


Andas kärlek och lycka.

Var glad över det du har inte det du INte har :)


Käääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback