- Hur kan du ?



Saker som gör MIG förbannad . 1 : Människor som kallar sig föräldrar men kan inte ens knyta sina egna skor .Dvs inte ens ta hand om sig själv. 2 : Föräldrar som inte ens borde kalla sig den titeln. 3 : Föräldrar som gör allt för att skada sina barn . 4 : Du är en sån människa och vet du vad sånt äcklar mig så innerli...gt att se hur dina barn förstörs över det du gör. Ett tips svik aldrigdina barn !!!!!!!

Visa människor slutar man aldrig förundras över .
Människor som går öer lik för att förstöra .
Handlar inte om mig eller mina barn på långa vägar .

men när jag själv är insatt i denna vidriga saga berörs mitt hjärta starkt.
Hur man kan brista  som förälder mot sina barn :(
Så fel så respektlöst och så oförståligt att man kan svika sina egna barn sitt kött och blod.
Oförsvarbart och oförståligt :(.

När 2 oskyldiga barn för betala med sitt liv . Det som du som förälder inte klarade av .


Ett barn ska man ölska stötta hjälpa finnas till för det är det som kallas att vara förälder mamma pappa.

Den finaste gåva man kan få är barn  Ett liv man ska förvalta genom livet .

Men vet du vad du just gjorde du spottade på dina barn och behandlar dom som skit.
Som soper man bara kastar bort glömmer bort.

Vet du ens själv vad du gör ?

Bortom mitt förstånd att såna som dig med dina tankar finns :(
att dom ens existerar men nu vet jag  att sanningen ör att du finns.
och du har skadat dina barn för livet märkt dom gjort ärr på deras hjärtan .
2 oskyldiga barn som bara ville bli älskade.



What goes around comes around .

Think about it .




Vet du en sak du äcklar mig så innerligt .
Så ond och så inåthelvete respektlös mot dina egna barn .
Barn som du skulle älska och ta hand om.

Mitt hjärta skulle aldrig svika mina barn . Det absolut finaste som finns på hela jorden .
Dom äger mitt hjärta för alltid.

/ Loving me loving you.

Kommentarer
Postat av: lolla

håller helt och hållet med dig.

Jag älskar mina barn och mitt barnbarn över allt i hela världen.Skulle aldrig svika dem,fast de är vuxna finns jag alltid hos dem och stöttar när det behövs...

Att du bryr dig och älskar din familj tvivlar jag inte en sekund på.det avspeglar sig på allt du gör och skriver.

ta hand om er med mycket kärlek

lolla

Postat av: Sarah

Tack :)

Usch, låter som ett monster du skriver om som skadar sina barn. Totalt oacceptabelt.

Hoppas ni får en fin torsdag!

2010-04-08 @ 08:38:37
URL: http://lovefroms.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vill inte ens tro att det finns sååå hemska männinskor! =( Men tydligen, usch! Hoppas dom brinner i helvetet...



Kram på dig! ^^

2010-04-08 @ 10:42:46
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Petra

Men fy,tycker som Hanna kram

2010-04-08 @ 14:01:22
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback