- Like a flower in the water




- Söndag.

Sovmorgn god frulle.

Sol mulet om vart annat ,

Tvätta stöda äta gott.
Packa väskor bädda sängar fram med vår kläder allteftersom :).

 I går hade vi en kanon härlig dag på stan.
Gick på stan med syster yster .
Handla mat mm.

var hemma vid fem.

Snabbt lasta in maten och annat .

Gjorde tacos till halv sju.

Sen kom mamma förbi och fika lite med hallonsoda eko chips och eko candy,

Snabbt duscha då hon åkte vid halv nio.

Tända ljus satte och i soffan under en stooor fleece filt och kolla luftslottet som sprängdes :)


Syrran fick en påse med kläder till henne och Enya .
Mamma hämta 2 påsar med kläder och annat jag rensat ut .

Sen hade jag turen att få massa saker med.
Från ena syrran fick jag massa kläder till Madicken . Från syrran jag gick med på stan fick jag Polarn och pyret fleece tröja och jeans till Madicken .
Linne och bikini  till mig sweet.

Köpte ett supersött linne i rosa med träd och igelkottar till Enya , bjöd syrran på fika ute och köpte en ögonskugge palett till henne :)
I made here day ;).


Idag blir det lite städ och fix och märka barnens alla nya kläder :)


Njut dagen :)


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback