- Miss YOU




- I morgon skulle egentligen vara din 40 års dag .
Som jag saknar dig min bästa finaste vän och bror .
Saknar hela dig ditt skratt alla dina samtal, dina kramar .
Våran sjuka humor våra hemligheter .

Saknar dig varje dag . Saknaden avtar aldrig.
Fortfarande slår jag ditt nummer :(.
Men ingen där ..

Så orättvist .
Vill ha dig här nere .
Du är ju så tyst där uppe.
Saknaden är enorm .

Saknar dig min älskade Bamsebjörn.

Du finns alltid i mitt hjärta .

Skickar massa pussar och  gnugg i håret upp  till himmlen,
Och massa såpbubblor som du kan blåsa ner igen :)


Älskar dig Roger. And i miss you badly .


Som jag minns att du hatade att fylla år :) skrattar .
Men alltid firade vi :)
Fika och italy :) med extra räkspett :)




Vi mot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback