- Sunday into a monday




- Söndag i dag trodde jag det e ju måndag fast en röd sån så man kan kalla det söndag . Så det så.

Ute har det snöat lite och e kallt.
Hallå vart tog våren vägen .

Åkte förbi syster yster och Enya och lämna lite saker och fika :)
hade med mig mina bakade bullar.

Barnen har lov hela veckan så jag hoppas att det fina vädret och den strålande solen kommer tillbaka :)
Annars blir det massa pyssel inne :), men det är inte fy skamm det heller.


ska passa på att rensa bort det mesta av vinter kläderna och ta fram mer vår kläder.
Idag använde jag mina sköna adidas sneakers.
Lycka att ha nya fräscha  skor på sig bara solen som fattades ;).


Sen har jag plockat fram våra palestina scarfsar :)


 / Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback