- 2010




Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Ja nog en hel massa saker men inget jag direkt kan dra mig till minnes:)


Har du några nyårslöften?

Leva mer ekologiskt handla mer second hand ;)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Yes box.


Vilka länder besökte du?
Sweden .

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Varje dag är  ett minne som sparas i min minnesbank.

Vad var din största framgång 2010?

Housewife :)


Största misstaget?


Har med kennys pappa att göra.

Bästa köpet?

Oj svår fråga .
Hmmmm låt mig tänka. Våran nya platt tv  kanske :)

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja mina barn min honey mina djur och min favorit Zandra.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

En hel bunt och lite till :)


Vad önskar du att du gjort mer?


Motionerat mer våra kuba runt och kornsjö runt på över milen :) så  djävla najs :)


Favoritprogram på tv ?

Lyxfällan . I våra vänners liv Ullared och massa dokumentärer .

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med mina fina vänner och familj :)


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
 Chill out  / shabby :)


Den bästa nya personen du träffade?

Den här personen är ju inte direkt ny.
Men detta året har vi flitigt umgåtts flera dagar i veckan och haft oerhört roligt :)
Hittat på en massa med barnen skrattat och shoppat  plockat svamp motionerat och pratat en massa :)Den här vännen är en diamant bland alal stenar :)
Kärlek till dig Zandra :)



Kommentarer
Postat av: Erika

kul o läsa din lista :-) hoppas ditt 2011 blir ett FAB år! kraam !

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Överlag ett fint år, minus k:s pappa då... Önskar dig ett än bättre 2011 med käääääääääääärlek i massor! <3

2010-12-30 @ 22:24:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Hihi ja det var nära att jag behöll Woody själv, har en samling med små toystory figurer men minstingens lilla goa ansikte lyste upp så vackert när han såg dockan så han fick den.. En mammas hjärta smälter sååå lätt.. =) <3



Kraaaaaam

Sanna

2010-12-30 @ 23:11:01
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: lolla

Kul att läsa din lista...

du har mycket kärlek omkring dig du och det beror såklart på den person du är !!!

önskar dig ett ljuvligt 2011.

kram lolla

2011-01-01 @ 11:03:08
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Conradmolly

Hi, very nice site! Good luck!

2011-11-18 @ 16:53:32
URL: http://conradmolly.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback