- Julaftonen 2010




-  I går åkte vi i ett minus trettio gradigt norrland till min mamam och låtsas pappa och firade jukafton med alla syskon minus ena lillebror .
Alla barn va med så klart från alla syskon utan Terry som inga barn har ;)
Men han hade sin hund och sina papegojer med sig :).

Bambi var den som uppskattde Tomten mest hihihiihii vinka och hade sig då han  kom gåendes från skoen ner på lägdan med sin lykta :)
Hon stog och ropa och vinka hej hej tomten här e jag Bambi :)
Var snabb på att krama m gamla tomten sen sa hon att tomten såg så gammal ut hahahah
 103 år svarade han då sa Bambi samma lika mig jag e tre år hahahahhaha :)

Barnen var nöjda över alla fina julklappar :)


Jag fick brickbordet jag önskat mig  av Mormor hihiihihi  så fint :)

 en påse lummer fick flja med hem som jag ska lägga ut på brickbordet med :)
Tillsammans med Buddha figurer massa doftljus och en massage olja :)

MYS.

 Sen den här fina Tilda tomten ska mamma pyssla i hop till mig :)
Längtar så tills att få ställa fram henne :). Kanske på en vit målad stege passar hon bra med massa lummer ? :)


Åt massa gott och hade det trevligt :)
 Då vi åkte hem var det ca minus 33 puuuh.

Idag har vi vart Hos Bambis farmor och farfar och firat och ätit gott :)


 I kväll blir det film kväll och mys :)

Hoppas att ni alla haft en fin jul :)


PeAcE



Kommentarer
Postat av: Petra

God fortsättning på jul:)brickbordet är sååå underbart fint:)kram på er.

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter som en mysig jul :-) God fortsättning till er <3

2010-12-27 @ 11:08:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Petra : Tack detsamma :)

Bodet vart kanon i sovrummet :)



Therese : Ha det finast god fortsättning på er alla :) <3

2010-12-27 @ 14:26:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback