- Slabang




- Älsklingen har fått en ny väckarklocka :)

- Skapa personlig väckningssignal; spela in egna röstmeddelanden.
- Bakgrundsbelysning gör det möjligt att se tiden i mörker.
- Snooze-funktion; väckningssignalen upprepas var femte minut.


Och nu vill kenny oxå ha en :)
Kul dåman kan spela in egna meddelanden :)
Blir som lite personligt då :)


 Har sysselsatt mig i kväll med att tvätta fem nya påslakan och massa nya lakan som levererades från el stockholmo  i dag :) Från min Daddy :)
Så nu har alla renbäddat  :)
Och tänt ikea doftljus vanilj :)
sweet.

 så i kväll sover vi vuxna i Renate flora påslakan . Hejsan hoppsan så fint det vart och mjukt och skönt :)
Älskar renbäddat :).






PeAcE

I kväll blir det massa uppskuren frukt och ostbricka :)



Kommentarer
Postat av: ilma

hejsan jag har köpt samma klocka men vet inte hur den fungerar och hur man sätter på larmet :/ om du kunde förklara så vore jag jätte tacksam! :)

2011-08-06 @ 23:21:20
Postat av: Stefanellinor

I recomend this site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback