- Birdcage

STÄMPELSET-BIRDCAGE yellow owl

- Nämen titta vad mitt högra öga fasta på , jo detta söta stämpelset.


Så otroligt mycket snyggt som kan skapas med hjälp av dessa stora finaste handgjorda stämplar!
Tryck på en kudde, dina kuvert, handduken - vad som helst & det kan bara bli snyggast, något annat finns bara inte!

2 stycken stämplar, buren är ca 8 cm hög och fågeln är ca 3,5 cm hög.
Kommer i en liten fin tryckt påse.

Yellow Owl


Pris: 82 pix.

 Har jag sagt att jag är lite hemligt förälskad i denna webbutik ?
Jo det har jag men nu sa jag det igen :)

Denna ligger på nyinkommet :)
STÄMPELSET-CITY SCAPE yellow owl

Och detta balla stämpelset oxå .
Bra att ha i pyssel sekretären :)

www.anyhow.se


Kommentarer
Postat av: Gabbies

Har du presenterat vinnaren av lipbutter?

Postat av: Momma

Åhh något för dig då att sätta händerna i....så kul med pyssel och ideer.

2010-02-08 @ 18:25:22
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Nina

Ohoj vilka fina stämplar. Älskar den med fågeln och buren. Det var inte så länge sedan jag gjorde en beställning från anyhow, men några stämplar vart det inte då.



Tack för dina rara kommentarer i min blogg. Du gör mig så glad!



Natti natti!

2010-02-08 @ 21:49:26
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback