- Cupid shuffle




-  Oj Oj Oj Oj så kul  jag och Malin hade på dansen i går :)
Tack Anette för ett bra jobb med oss.
När jag kom hem visade jag dans stegen för  Bambi som inte alls var sen att ta  efter ;), min lilla mini me.
Efter dansen åt vi middag ute med chokladmouuse till efterätt med riven choklad mums.

Torsdag idag och i dag är det minsann ingen vanlig dag .



Idag är det nänmligens Ballas " Baltazar " Födelsedag .
I 10 år har han vart vid min sida och jag vid hans .
Min bästa finaste vän.

Älskar dig mitt lilla charm troll min lilla  bebis.
Idag är det bara din dag och du ska bli bortskämmd.
Just nu sitter han gnagar på sit lilla igelkottsben han fick tidigare av Bambi :)

You are my shiny star .

LOVE ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback