- Jag ger dig min morgon jag ger dig min dag




-  Alla hjärtans dag .
Barnen fick sina presenter redan till fredags myset .
 Och kenny han åkte hem till sin pappa i går kväll och kommer hem i kväll igen.

 Vi har spenderat dagen ute i det fina soliga vädret .
Med pulka bob och Bambi och Madicken och leksaker.
Var på en loppis i kyrkanoch skänkte pengar till volontär arbete .

Fikat hemma och grillad mat står på menyn.

 I morgon laddar vi för en mysig dag ute ,
Ska vara på församlingshemmet 9.00 och spendera nån timme ute om vädret är lika fint som i dag .
Sen äter vi  semlor  firar fettisdagen i förskott sen äter vi frukost / fika där med :) sweet :)
Och en bra start på dagen :).

 På Loppisen i dag köptes ett data spel kenny. En indiska lykta . Och en memo ängel. Och ej med på bild en cement blandar leksaks bil Bambi.

/ Kääärlek


 Madicken har legat i och gjort massa fina alla hjärtans dag kort  till alla i familjen :)
Och farmor farfar och sina fastrar och alla :)



Dom här fina spindlarna fick jag av Madicken då jag fyllde år som hon pysslat i hop :)
 såååå söta jue :)
ska köpa hem mer så vi kan pyssla mer spindlar hemma för detta gillade verkligen Madicken :).
Så så fint spindeläts hus dom bor i då :)


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Låter som en riktigt härlig dag!

Själv har jag suttit vid datorn och slösurfat sen jag vaknade i morse.. kul. Näe....



Ha en härlig kväll! KRAM

Postat av: Sockenvägens Söta

Guuud vilka härliga spindlar, jag blev helt betuttad i dem :-) Nu kallar luran och mannen, ska ha lite alla <3 mys med go fika och film. Kram

2010-02-14 @ 17:09:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



stylemind : Ha ha ha ;)



Sockenvägens söta _ Kanske nåt för dig att luran att pyssla med superkul och sen blir dom ju så söta och fina :)



Ha en kanon dag :)

2010-02-15 @ 10:48:25
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Vidaragnete

I am really impressed!!

2011-07-01 @ 12:53:10
URL: http://vidaragnete.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback