- Jag hoppar i dom stora vattenpölarna och ser ringarna som formas runt mina fötte

Klicka för att visa Megabild! Ur gulliga gummistövlar i rosa med små rosor! Shabby chic!


-  Dripp dropp dripp dropp dripp dropp.
vad är det som ramlar från himmen i pölar.
Dripp dropp dripp dropp dripp dropp.
Vad är det som vattnar var träd ner på jorden dripp dropp dripp dropp dripp dropp .
Jo vatten vatten bara vanligt vatten .

Och i mina nya gummistövlar ska jag leendes vandra på dm blöta gatorna och hoppa i vattenpölarna.
Se så fina dom är :)
Men just nu får dom stå framme i min walk in closet och se söta ut .
Fö dagar som dessa behövs vrklien inga stövlar .
Nästan 30 minus ute .
Då håller man sig inne och pysslar tittar os och lagar god mat :)

Kääärlek


Klicka för att visa Megabild!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja du idag är det en inne/pyssel dag utan dess like då det är så baskat kallt. Huga! Verkligen söta stövlar, jag har också rosa stövlar fast med paisly mönster, längtar tills våren då man kan knata omkring i dem igen :-) Ha nu en lovely dag!!!

Postat av: a

hehe ;p

2010-02-23 @ 10:20:31
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: lolla

åhh så jag längtar till våren och får plocka fram mina nya ljusblå gummistövlar....

söt kisse du har som flyttat in till er.

kram lolla och brrrr...kallt...

2010-02-23 @ 13:46:40
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Momma

Ja men jisses du och ditt falköga som hittar allt bra....tummen upp för dig! Om det inte vore för mina "Havsabborrar" till vader skulle jag oxå kunna knata omkring med såna fina stövlar :)kram

2010-02-23 @ 14:08:29
URL: http://gottgottigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback