- Körsbärsblomm fjärilar vårigt

Klicka för att visa Megabild!

- Den här söta lilal plåtburken har fått flytta in i finaste Madickens rum :)
 Älskar motivet och den har funnits i mina ägor länge länge.
Redan då jag bodde hemma ( flytta hemifrån då jag var 16 )
Har jag altid haft ett stort intresse för gamla fina saker och second hand och röda korset shoppade redan då .
jag vile vara unik och ha klädr som ingen annan hade :).

Men åter till burkarna.
Finns så många användningsområden till dessa.
vackra att bara ha framme som dom är :).

Klicka för att visa Megabild! Krakel Spektakel Köper En Klubba, L Hellsing, S Lindberg

 Denna är jag nu på jakt efter så har ni denna boken hemma och ej använde den hojta till så köper jag den rakt av :)


 Nu redbull och läsa för lilla hjärtat som lekt och busat och sjungit och dansat : )

K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh burken är helt underbar!

Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha ja denna burken är ljuvlig, vi verkar båda vara burknördar ler Många av dina inlägg går inte att kommentera bara så du vet. bla det ed temat påsk, för där tänkte jag skriva att jag liksom du satsar på några snygga kläder, kanske en bok eller liknande + något gott i min "burkägg" som det blir i år :-) Kram!

2010-02-08 @ 15:27:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Just en sådan burk har jag också. Fast min är helt rund, din ser ut att vara lite fyrkantig liksom. Jag fick min på köpet i somras när jag när jag köpte ett syskrin på loppis i somras :)



Hursomhelst så förvarar jag en del av min knappsamling i denna plåtburk. Den är så himla vacker med blommorna och fjärilar :D

2010-02-09 @ 00:39:57
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Linus

Vilken söt burk!

2010-02-09 @ 01:25:23
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback