- Mitt lilla barn min lilla himmelbit



- MItt lilla barn min lilla himmelmit
Jag är så glad att du kommit hit.
Bambis nya favorit sång sen ska man kramas läääänge.



En liten uggla till samlingen och finaste tallriken med blåbärs ris.

  

Finaste klänningen till Bambi . Fix ReTro Tshirt . Ull sockar och Ull tröja.
Trjan kommer bli kanon nu till våren :)
Lite roligare än  jacka  och mer annorlunda  så mjuk och skön :). Vart riktigt nöjd efter jag köpt den .



Sötaste lilla serholt lyktan kom in i dag på Village som jag längtat fnissar :)



Underbara theer till honey :)

Blogg har fått anal spak bloggar mer i morgon :)

Blogg har fått anal spak så jag bloggar mer i morgon NU mys ,

Peace

Kommentarer
Postat av: Görel

Vilken underbar retroklänning!! Den blir man glad av!!

Postat av: Momma

Åh vad fint det lilla ljushuset var och theerna skulle vara intressant att få höra hur dom smakade. Kram....

2010-02-09 @ 21:23:19
URL: http://gottgottigott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback