- sötaste skålen





-  Sötaste spets duks skålen gör du själv .
Använd en liten virkad duk.
Finns röda k second hand loppisar för en femma ca :)
Blanda trälim med en skvätt vatten  i en skål , lägg ner duken så att den blir ordentligt  genomdränkt av blandningen.
Vänd en vanlig köksskål  upp och ner och lägg en bit plast folie över  för att skydda skålen.
Placera duken på skålen , låt den torka / stelna ca ett dygn .

Sen är skålen klar fär att fyllas med diverse :)
Man kan ju göra stora små vilket som :)
Fint att ha frukt i tex eller karameller :)


Lycka till :)


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Går inte att kommentera de två översta inläggen :-( Men vilken grå liten sötis, syns att 10 år passerat... :-) Och på tal om söt, du har lätt sötaste bagerskan i Ö-vik trakten ler

Önskar dig en fin kväll, här ska pysslas lite å fixas med BB väskan.

KRAMAR

Postat av: Erika

kunde inte kommentera i de nyare inläggen. Så mysigt att baka med sina barn! det längtar jag till :)



om armbandet kommer passa så tänkter jag använda det själv, så sött ju!

2010-02-02 @ 19:46:54
Postat av: Erika

missa skriva blogg adress ;-)

2010-02-02 @ 19:47:12
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha okej, gör du jämt fransk manikyr eller?

2010-02-02 @ 21:38:09
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron i stugan! Gjorde en sådan skål i fjol, nu är jag sugen på lyktor, även det tipset hittade jag i mammas bunt av allas :-) Önskar er en fin dag! Kram

2010-02-03 @ 09:05:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



sockenvägens söta : Typiskt blogg alltid är det nåt som ska klattra :S

Visst är han söt min lilla grå tuss :)

Han är som en valp som tur var :)

Ha det finast .



Erika : Hoppas att armbandet passar men det tror jag nog passar ju mig :)

kram.



Linda : ja faktiskt :) rent och fräscht :).



Sockenvägens söta : Morsning :) Lyktor e ju fina och väldigt användbara oxå :)

ha det finast

2010-02-03 @ 10:45:33
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback