- Brand new



-  Köper en ny hårddisk sen då jag kommer hem har gubbfan på affären gett mig fel.
High five liksom eller inte .
Bara att åka in dagen efter igen och fixxa eftersom min gamla redan är utplockad  ha ha ha  jag utan data är inte att leka med :)
Men heyyy min finaste vän Thomas har fixxat  och trixxat nya windows 7 och en brand new fet hårdisk :)
Im happy :)

Så i dag ska jag bjuda Thomas på mat , bkir att vi äter pizza på vårat lokala ställe :)
Mys.

Ute e det blåsigt och snö.
Dom har ju varnat för en 2 .
Bäst at hålla sig inne resten av dagen :)


LoVe

Kommentarer
Postat av: Petra

usch ja det ska ju bli oväder i hela landet,hoppas bara björn hinner hem innan han e några mil härifrån o ska åka bil hem i em.Lycka till med pizza ätandet med Tomas;)kram

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Petra ; Bläääääää tur man har ett tåligt hus som är av tegel och förhoppningsvis ej blåser bort :)



ha det finast kram

2010-01-27 @ 09:26:58
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback