- Kom on Barbie lets go party



- Lördag i dag och det har vart full rulle tills nu :)
Mumsa nyss i mig och sushi efter dagens bravader :).

Idag fann jag dessa gamla nycklar :)

 

På Åhlens köptes en virkad kanin ( Bambi har likadan) En vit kjol till mig. Och ekologiska kläder Madicken.

  

Strumpbraller Bambi. Fjällräven väska at ha skor i . Björn borg väska kenny. Fix plysh braller och Kråke örngott Madicken.

 

 

Gamla bok klassiker barnen .

  

Serholt ljuslykta. Fin Porslinsmugg som ska vara på toan nere med tandborstar.

Topshållare- Dansk design lykta.



Mitt nya läsgodis. ska sätta tänderna i nån av dom direkt.

  Prickig löpare . Hjärta i trä. Torkade rosor i gammal inglasad ram.

En bra film.

 

Kläder Veromoda.



Fina serholt ljuslyktan tänd.


 L O V E


Kommentarer
Postat av: Momma

Bullerby boken har jag själv från när jag var barn hahahahaha.....bilden med den prickiga löparen och träskåpet med torkade rosor och trä hjärtat gillade jag skarpt men den andra shoppingen var jätte bra den med.....ha en bra söndag

Postat av: Momma

Bullerby boken har jag själv från när jag var barn hahahahaha.....bilden med den prickiga löparen och träskåpet med torkade rosor och trä hjärtat gillade jag skarpt men den andra shoppingen var jätte bra den med.....ha en bra söndag

2010-01-23 @ 22:49:32
URL: http://gottgottigott.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var gör du av allt skräp du släpar hem?

2010-01-24 @ 10:59:24
Postat av: Kristin

Vilka fina böcker du hittade!! Hoppas ni har en mysig kväll, kram

2010-01-24 @ 20:12:48
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback