- Läslus och det perfekta vädret =)



- Ute har vi skinande sol  och bara några få minusgrader , dvs det perfekta pulkvädret för en liten Bambina :).

Har lånat Katarina Janouch nya bok systerskap som jag snabbt började att läsa.
Oerhört bra lättsam och skön bok .
Så denna tipsar jag alla andra om som vill läsa en bra bok .

Senare i dag ska jag ligga i soffan och läsa kapitel efter kapitel till skenet av stearinljusen  ;).

I dag ska det även hinna med att pyssla  och sy lite samt skissa på en väska i sann shabby chic anda :)


Men nu ut i det underbara vädret med Bambina :)


/ Peace out


Kommentarer
Postat av: Petra

Vet du om hon skrivit boken nyligen?måste spana om jag kan hitta den kram hoppas allt er bra med er!

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra ; Den är den NYASTE :)

Och grymt bra har redan läst ut den :)



Kram

2010-01-14 @ 11:15:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback