- Ljuvligt




- Kmmer men hem efter en hel dag borta kallt som f*n ute :)
haft en elektriker hemma hos oss då vi var borta som fixxat och donat  med alla jack :)
soft.
Paket i brevlådan.
Bla fanns  min fina mormors filt som jag vann där TACK.

Sen ett till paket med en äkta tvättsvamp ljuvlig ros tvål och  en diskhanduk i fin rosa färg.
Fick även  en siden ask och en turkos vit röd prickig blöj väska.

Tack snälla
www.russinet.se

Glömm inte att skynda om ni ska hinna få nåt på rean :)

Jag tror jag ska beställa House doctor sakerna som en present till mig själv :)


Fredags mys hela kvällen lång.
Men först åka hämta hemligt paket ingen aning om vad det är spännande :)

L O V E


Kommentarer
Postat av: Erika

blir det recyclings mums imorgon :) leksaker är det imorgon!

Postat av: Erika

vad skönt med en äkta tvättsvamp! var längesedan jag hade en sådan. hoppas du haft en mysig kväll!

2010-01-29 @ 22:13:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Erika Nope icke det :)



Erika :) Underbart mjuk och skön sen har Bambi en egen ;)



Kram

2010-02-01 @ 08:57:01
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback