- Pressglas drömmar

Klicka för att visa Megabild! Glasskål i pressglas

- Finaste skålarna just nu ( bla ) är dessa fina sockersöta skålar .
Har man tur kan man norpa åt sig dom  på second hand röda k och loppisar .
Annars finns dom på Himmlen runt hörnet om ingen hunnit att köpa dom ännu vill säga .
Kan kan ha alt och inget i dom .
Bla har jag 2 små hyacinter i vitt med kristall stjärnor på .
En i köket har jag små krokusar på.
3 har jag att äta efterätten i ;).
Eller så kan man ha sina ekologiska karameller i :).

 Älskar dessa skålar mot vita spets dukar .
Så enkelt så galet vackert .


 / Heipa

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Jag samlar på pressglas å har skålar lite här och var här hemma - love it! Och vilken härlig loppis bok du tipsar om, hamnar direkt på min önskelista ;-P Och om inte blogg.se varit så jaäkla fucked up så skulle jag varit med i din tävling då jag vill attt mina vinternariga läppar ska bli mjuka å lena så jag kan kyssa min bebis när den tittar ut men änglamjuka läppar... Men jag återkommer när blogg.se är mindre crazy!!!



Ps eleven.se brukar köra HALVA priset på clean, tips!!! Ds



Ha en fin dag!



Kram

Postat av: Johanna

Men vad kul, såna hade vi en hel radda i mitt barndomshem. Undra vart de tog vägen vid skilsmässan. Måste höra med mor min, kanske finns i ngn kartong. Jag kan absolut hålla med dig om att de är fina, vet du vilka som tillverkat dem?

2010-02-03 @ 09:39:29
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback