- Ryska pälsmössan



- Ett måste i detta kalla väder RYSKA pälsmössan.
Plockade fram en varsin till alla kids :)

Barnen sitter mumsar bananfudge och äpple och dricker vatten pch pysslar.
Varvar ner innan det är dags för natti natti.

Ska kika på Gränsbevakarna USA och Csi miami  och fringe i kväll och mumsa fruktallrik.
Snacka om värsta tv kvällen :)




Ny tidning  köptes i dag och då fick man med en film snajsigt .
handla massa frukt med :)
Inget är godare än ekologiska apelsiner :)
Doftar så gott i hemmet :)
ska göra en rejäl frukttaltik i kväll till tv kvällen :)



Mina tre oerhört älskade busungar :)
Love them all from the buttom of my heart.


Imorgon blir det ett stads besök i kylan brr brr.

ska kolal om Polarn pch pyret fått in kalsonger i kennys storlek.
ja jag fulkomligt älskar deras kläder .
Ska även kolal om det finns mer trosor till Madicken dom har dom absolut bästa underkläderna.
Dvs skär ej in i arslet :) som alla andra kedjor . USSH.
Polarn pch pyret har grymma underkläder för barn.
Sen blir det second hand besök och Röda k  besök.
Och mat affärs besök och fylla på :).
Sen ska vi baka i helgen jag och Madicken .

Kenny ska sova hos sin pappa en natt sen hos farfar. sen på söndagen ska han upp till umeå fira sina kusiner :)
spännande helg för han :).



K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: Momma

Är lite skraj för Ryska ligor men dessa skulle helt klart få komma hem till mig......kram till er alla

Postat av: Karin

Hihihi, vilka sköningar! Man kanske skulle ta och plocka fram sin egen, har en i någon låda jag också :D Trevligt helg! Kramar från Karin

2010-01-08 @ 14:58:28
URL: http://ksliv.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Momma ; He he snälla ryska ligan :)

Kram mamma ;)



Karin : he he he he :) Har ni lika kallt som oss ?

Kram

2010-01-08 @ 20:51:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback