- Sugar & spice



- Min lilla buse nyss testar min nya scarves från indiska :)
Och luktar på nya deon från apoteket ;).
Mycket kul att kolla sig själv i spegeln då :).

  

Everest täckbyxor Madicken och en Champion rosa bandet sport bh for me Stadium. Underkläder for me . Sötaste koftan   och klänningen Bambi . Kommer bli snyggt i vår som en liten blomma :)

  

Prickigt förkläde och handuk till köket . Ib laursen servetthållare där numera dom nya ängla servetterna har sin plats . Turkos glaslampa till vardagsrummet.

  

Fin skjorta kenny . Scarves Indiska. Moccaull vantar som alla kan ha dvs kag kenny Madicken :)

Ekologiska trosor Madicken och ekologiska kalsonger kenny Polarn och pyret dom enda kalsongerna som fanns i hans storlek wiiihooo :) Eco is tha shit.

  Apoteks stuff . Dea och Bodylotion  utan farliga medel och med doft av granatäpple doftar jummie. Oliv tvålar som är en favvo här hemma :)




Peace OuT


Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

wow vilken shopping,härligt härligt...

men du....vart köpte du ull mocka handskarna? såna skulle jag verkligen behöva...

kramar lolla

Postat av: vintageretroprinsessa



Lolla : Ja ibland lyckas jag verkligen :)

Ler.

Vantarna second hand där har dom allt :)



kram

2010-01-14 @ 11:30:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback