- Sunday with the candle light

Klicka för att visa Megabild! STORT ÄNGELLJUS YANKEE CANDLE  -SHABBY CHIC

- Söndags chill e nog det bästa :)
Lång frulle med go mackor och tända ljus ekologisk jucie och  djupa samtal över frullen.

Idag blir hemma chill och pyssel fix .
Då hinner man en hel del :).


 i går åkte vi tidigt var inte hemma förens efter 22.00 med Madicken .
Kenny åkte till sin pappa  i går kväll och kommer hem i kväll efter att ha firat sin kusin i umeå.

Drog en runda på stan shoppa lite ;)
och var hemma hos en kompis i flera timmar där  även anra polare med kids hooka upp :)


 * LOVE*

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh det är som att läsa sin egen önskelista då man tittar in här -alltid ögongodis och sådant man vill ha. Detta YC såg ju udnerbart ut, och en gammal fågelbur drömmer jag med om ;-)

Hoppas du har en nice dag, själ kämpar jag på på jobbet igen :-/ Kram!

Postat av: vintageretroprinsessa



Therese : sockenvägens söta : Ler kul att du gillar min shopping och mina inlägg :)

Du är alltid varmt välkommen tilbaka :)



Massa kramar

2010-01-14 @ 12:33:13
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback