- www.ekoprincess.se




EKO Princess är en webbshop som säljer ekologiskt certifierade skönhetsprodukter. EKO Princess motto är ”Naturlig skönhet” och det är precis vad som eftersträvas, mer naturlig skönhet åt folket!

Här har en ny fin webbutik öppnat med bara fina och ekologiska produkter :).
Och vet ni jag har haft tren att få testa dessa två produkter .

Rosehip Body & Massage Oil

Kropps- och massageolja innehållande nypon som ger en riktig vitaminboost

Den ekokologiskt certifierade nyponextraktet i denna produkt är känd som en rik källa på vitamin C. Den lämnar din hud pigg och välbefinnande. Vitamin C är en viktig antioxidantkälla, den saktar ner hudens åldrande.

woooow jag är frälst .
Tre ggr har vi hunnit att använda denna :)
Och vad mer kan man söga att i love it.
119 pix för en ekologisk massage olja.
Doftar ljuvligt tränger in i huden trots att den är tjock bra kvalla säger jag bara .
I kväll ska jag få en tur med masage oljan över hela kroppen ser ja fram emot.
Så söker ni en BRA ekologisk massage olja ska ni testa denna och ni kommer ej bli besvikna.

Acai Chocolate Radiance Moisturising Cream

Fuktgivande ansiktskräm för alla hudtyper

Information:
D
enna fuktgivande kräm kombinerar två kraftfulla antioxidanter, acai och kakao. De minskar tecken på miljöskadad hud och Amazonas växtextrakt och oljor ger mycket vätsketillförsel och fukt. Regelbunden daglig användning håller din hud ung och håller ålderstecknen borta.

Användning:
Applicera och massera rikligt på ren hud på morgonen.

Denna har jag testat vid två tillfällen.
Gillar pumpflaskan så man slipper kleta med fingrarna.
Känns extra lyxig.
Doftar otroligt gott och smälter snabbt in i huden.
Kostar 159 kr.

www.ekoprincess.se spana in och köp bra ekologiska produkter .
För knopp och kropp.


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback