- Himmlen runt hörnet så sagolikt vackert



- Jag älskar himmlen runt hörnet finns så många fina vackra saker där inne.
Idag vart det detta ljus hus ( minsta modellen har mellanhuset sen innan )
Doft wax kakor och doftpåse.

  

Filt figurer Åhlens som ska sättas på ekologisk tyg. Sockar kidsen . Klänningar Madicken.
Låda att ha barnens pyssel saker i nere .

 sötaste lilla pingvinen :)

  

En riktigt stor och gedigen glas skål. Söt gammal tavla. Indiska Ljus lykta och handduk.

 Apoteket . Rengörings krämar. Flux kidsen.

 Kläder kenny Adidas tröja Nike byxor. Mjuk braller Bambi och fin skjorta kenny.
Skol skor till Madicken att ha som inne skor. sockar Bambi sockar med halkskydd Madicken.

  

Vacker gammal spets duk. Tjocksockar med spetskant. Fin glas skål. Vacker lin duk med handvirkad spets.

Köpte rosa tulpaner som förgyller hemmet  i köket och vardags rummet.
Sen North blend täck braller .



KäRlEk.

 Har tre fina  klädes plagg i sann shabby anda att visa i morgon med :)
så nöjd :)



Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vilka härliga grejjer du handlat..sockorna till barnen var skit härliga.

Är Flux bra till barnen???

Lushiset är så fina...

gud vad jag skulle vilja bo närmare dig och få se ditt underbara hem med alla underbara saker och vi skulle fika och surr surra...härligt

ha en fin helg

kram kram lolla

Postat av: Carolina

Vilken massa fina grejer! :-)

Tänkte ta och tipsa om en tävling jag har som jag tror skulle passa dig - man kan vinna presentkort på Ekokul! :-) Ha en fortsatt finfin lördag. kram

2010-01-30 @ 21:15:03
URL: http://carolina1979.se
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Lolla : Hallå nu ska vi se om jag kan kommentera :)

Flux gillas av både kenny och Madicken och används varje dag .

Sockarna vart en hit hos Madicken som tycker om mjuka varma saker :).

Hoppas att du haft en kanon dag ska kika in hos dig sen kram



Carolina :) Tackar ska jag kika in :)



Kram

2010-02-01 @ 08:52:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback