- BeAcHeN

Klicka för att visa Megabild!


- Beachen is tha shit :)
 Sen var det bada för hela familjen hihiihihihi :)
 Och massa kokosolja så klart  ;)
 skorna på bilden suktar jag efter , har googlat fram dom nån som  vet vart man kan få tag i dom ?
anyone ?.

 I kväll blir det dippade grönsaer och chill i soffan eller man kanske ska säga kväll / natt .
Fotbollen kikas på här hemma men INTE av mig just i dag :).


innan jag somnar ska jag kolla på mian fina fiskar som simmar omkring bland ametis och bergskristal och ser glada och busiga ut :) och läsa .
Älskar att läsa innan dom blå slås igen :).


 NU natta Bambi .

Käääärlek

Kommentarer
Postat av: emily

haha jaa alla verkar njuta nu, med all rätt! de ska vi också gör idag :)



snygga pjucks ju!

kramar

Postat av: Leia ♥

Skönt med stranden.

2010-07-05 @ 16:16:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Tror de där skorna kommer från Din Sko ?

2010-07-06 @ 23:58:20
URL: http://frunilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback