- Gottne gold



-  I går var det som att vandra på moln ja nästan iallafall ;)
Eller some n dans på vackra rosor som doftar ljuvligt.
Hitta ett kanon ställe :).

Den här fina korgen med plats för läskeblask flarror hitta zandra till mig och sa Jessica det här är din stil ;)
snabbt roffade jag åtmig den .
 4 stora glas med älgar var det till men dom plocka jag ur då jag fota ;).

  

Trefrukosttalrikar . En staty kenny och en Kill kines är en tjej kines med  men den hämta jag hem glömdes i zandras bil ;).

Ballerinas Madicken . Småplock bla en 1 kg tyngd ;).





Jackpott  boken som jag letat efter ett bra tag nu fattas det bara nån i serien ;)
Im the best :)


  

Klänning Bambi , knickers med rosetter Madicken . Tröjor Bambi . Baggy Jeans med mudd kenny Polarn ch pyret tisha kenny.


  

2 polarn och pyret strumpbyxor Bambi snygga utsvängda jeans.

Manchester kjol med spets och volang Madicken .
Bamse manchester Bambi .
Stadium mjuk bralla kenny.


  Coola anna top me . Snygg omlott klänning Madicken .






Finaste klänningen Bambi .



Catch ya on the flipside :)


Madicken fick jätte fina haösband med mini indian pärlor med som hon snabbt satte på sig :)
sen lite annat smått och gott ;)


PeAcE

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses vilken fin flaskbehållare, förstår du svävade fram ;-) Här njuter vi verkligen av sommar å sol, idag har vi varit på marknad! KRAM

Postat av: Petra

söt flaskbehållare att ha kylda drycker i:)kram

2010-07-14 @ 17:57:36
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback