- Vem kan segla för utan vind ?




- Oj j Oj oj vi njuter av detvackra vädret och är hemma mitt i natta efter diverse upptåg ;).
Njutar av sol bad loppisar grilla go fikor och massa lek mellan barnen och deras vänner .
 Surr skratta och massa tokigheter :).


 En ny karta har fått flytta upp på vägen upp mot övervåningen så nöjd :)
 Älskar loppisar :).

 ( inte kartan på bilden då min var en stor välrdskarta :) *lycka*


 Hunnit med marknaden 2 dagar i rad :)
kenny köpte Monster energy tisha , massa gotta . Dollar handduk  åkte karusell mm.
Madicken fick massa snarra och en fin klänning av hennes farfar :).
Bambi ålte karusell med ballen och njut :).
Shoppa massa go gotta ,  turkosa foppa skor kenny med massa foppa smycken simpsson .
 Bambi fick foppa smycken barbapappa och pet shop och Madicken med :).
 
 I går hade vi en grymm grillkväll hemma hos zandra och co :)
 sweet .
Älskar att vara på landet och njuta .

 I kväll bir det  ut och motionera med zandra skönt :).





Lite vita loppis fynd :).







Genomskinliga glas fynd 2 skålar och en flaska att ha den egenkokta saften i :)
Blir svartvinbärssaft i  år och rabarber :).


  

Kenny köpte ett kassaskåp på loppis smart kille det där ;). Tack zandra .
8 pack boxer for me snygga som attans ;). Vacker låda med lås me .


  

Glas skål med lock . Fjärils ask . Kattbur . Frukost bricka.





Ballaste skinhandskarna ever är i mina ägor nu :)
 spank you :).


 / Njut sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Jessica:) Hoppas allt är bra med dig:) Vilken grymt fin kattbur! Den skulle passa såå fint hos mig till min lilla papillon, haha. Står det 10:- på prislappen?! Måste veta ;)

Postat av: vintageRetroPrinsess



Erica 20 pix tror jag allt att jag betalade för den hahahhahah :)

snygg sm en inrednings detalj och katterna älskar att sova i dom :)



ha det finast

2010-07-14 @ 11:09:47
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback