- Dansa runt barfota i min tyllkjol

Klicka för att visa Megabild! ::: Noa noa Tyllkjol/50 tal/ tyll kjol xs underkjol :::

- Vacker sång leder tills dans.
Nakna fötter nuddar kall mark och jag hamnar i trans,
Jag tittar upp och ser solen . Jag ler lyckligt så alla kan se.
Jag dansar i min tyll kjol.
En vacker dans som ger mig en chans.
Lyckoros kalla tår och vinden i håret .

Dansar runt runt och ler lyckligt.

Jag och min nya kjol och mina kalla fötter dansar runt med mig.

/ Det är vi nu .

Klicka för att visa Megabild!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken tylldröm! Och mini elsa måste jag kolla in! Njuuuuut av kvällen, kram!

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh vilken vacker!

2010-03-21 @ 22:12:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback