- Mjukt och ekologisk

Klicka för att visa Megabild! ::: 3 leggings mumin Uni nanoou ekologisk nya 98/104 :::

- Bambis nya leggings som hon ska mysa i och leka i till våren :)
Gillar dom mjuka dova pastelliga tonerna.

Sen älskar jag att dom är ekologiska me like and Bambi like :).

 Har köpt  Vår kläder till Madicken frå Polarn och Pyret som kommer upp sen i bloggen sen det finaste av det finaste en vacker shabby ring från pilgrim :)
Den är ögon candy all the way ;).

Firade Emmelie i dag på hennes dag och åt go fika smörgåstårta :).
I present fick hon stöd kampen mot malaria armband som hon tog på direkt :).


I morgon har jag bla nageltid på salongen *lyx* sen blir det röda k och second hand span det näst bästa :).

Sen ska jag fylla på mitt ubuntu cola förråd beroende likaså passionsfrukter :)
ska mumsa imig 5 styckna senare till animal planet :).


Njut av livet i varje sekund inget går i repris .

/ Kääärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback