- Ny dag nya möjligheter




- Klockan den går livet rullar vidare .
 kanske inte  i samma takt som  det borde.
Så mycket annat runtomkring.


Åkte över  till Emmelie och Eddie i några timmar mitt på dagen .
hade med mig alla kidsen fika och surra
Eddie fick en Bamse flanell skjorta och Emmelie fick en tidning :).

Kom hem  och satte igång med middagen som vart korvstroganoff med jasminris  broccoli och paprika.
Mums.

Blåster storm ute nästan och träden viker sig.
Inne är det mys som gäller.
Man ska vara rädd om det man har och aldrig ta nån för givet .


ska passa på och baka bröd i kväll så  man har nåt gott till kvälls myset .
Sen har vi laddat med frukt :)


 / kärlek



Barnen har sportlov så det blir pyssel och ute lekar .


Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Självklart vill jag skicka varma kramar när jag läste det här på din blogg... är det din systers man? Undrar vad som hänt men du behöver inte berätta...



Hoppas du får en fin vecka, kram Jenny

Postat av: vintageRetroPrinsessa



Styemind : Det var min systers ex dom gjorde slut för ca 2 år sedan . var tillsammans i 8 år .

Ingen vet ännu vad han dog utav :(



Ha det finast

2010-03-08 @ 17:01:56
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: elle

Jag lider med er familj! Men jag måste även säga att du är en riktig snygging på bilden och tack för att du håller tummarna för mej! Krama om!

2010-03-09 @ 19:27:43
URL: http://princesselle.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa





Elle : Tack .

By the way vem orkar att vara seriös jämt ;)

2010-03-10 @ 20:19:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback