- Praise the lord in the name of god. Im a saint




- Fredag .
Snöat hela dagen .
 Vill våran dröja sig kvar ännu längre ?
Vi vill ha vår snö pch plocka tussilagon :).


Idag köpte jag Jesus och han är nu hemma i goda händer och skänker trygghet :)
In the bedroom :).

  

 Snyggaste talriksunderläggen  old school coke. En bok till mig och bok till Barnen . Finaste tavlorna ( har en sen innan på Madickens rum ) älskar motivet .

  

Kalle kanin . Mjukis kanin med 2 kanin babyar Bambi , Mumin påslakan Bambi.



Ljuslykta indiska ger ett mysigt sken i vardagsrummet , Just nu har jag tänt ett ljus för en Ängel.
Söt ängel med hjärtmun ;) och kanin porslinsfigur Madicken,

  

Finaste lampan som ger ett grymmt sken. Stor glas skål som är fylld med passionsfrukter . Stjärnsockar till min stjärna Madicken . Massa vanilj ljus vart det oxå.

 Im a saint nagellack . Och Hello Kitty flaska.

 
Dagens bästa : " If you scratch my back i scratch yours "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback