- Dove




- Har hunnit att hämta ut ett buzzador paket.
I detta paket var det Doves nya showergel
1 stor flarra till oss och fjorton små att dela ut .
Emmelie fick en i går sen ska mamam få sen fick 2 andra kompisar i går.
Har ännu ej hunnit att testa  dessa.
Men i kväll blir det test av dessa för mig och kenny och lill Bambi :)
ska vi se vad vi ger för utlåtande :)

För övrigt gillar jag doves produkter till barnen mjukgör och luktar gott länge :).


Nån om redan nu hunnit att testa dessa ?


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

jag har provat min Dove från Buzzador i några dagar nu och den är verkligen bra...

Duktig du är som fixat examens klänning redan och så himla söt den var..en perfekt klänning att sluta skolan i...

Förstår om ni har det jobbigt nu, jag tänker på dig ofta

kram lolla

Postat av: Erika

Ja jisses det känns spännande! håller tummar o tår att det händer något på hus- fronten snart :-)



trevlig kväll!

2010-03-09 @ 20:38:16
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Lolla : Ja den läddrar bra luktar gott och sen mjuk och skön :)

Hittade den på second hand och såg direkt Madicken i den så jag hoppas att den blir fin på till avslutningen :))))

Massa kramar

tackar för dina fina kommentarer .



Erika : Åhhhh spännande att ev få följa med på eran hus köpar resa ;)

2010-03-10 @ 20:15:50
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback