- Här kan man leva rövarn

Rövarbyn är en anläggning för hela familjen som ligger vid Skuleberget!
Det mesta bygger på självaktivitet. Här kan man hoppa på olika studsmattor, krypa i mörka gångar, balansera, klättra, bada i stort bollhav och mycket mera! Många aktiviteter är inomhus, så här kan man vara även om det regnar.

I direkt anslutning till Rövarbyn ligger Gällstasjön med möjligheter till bad och fiske. Här kan man också hyra kanoter och trampbåt.
Nere vid sjön ligger vår fina, vedeldade bastu och vildmarksbad som också går att hyra.



 Eftersom jag är klassförälder till 2 trean så har vi klassföräldrar ordnat så att vi ska åka till rövarbyn i morgon kväll alla barn vuxna och alla syskon .
Det blir grilning . Lek bus :)

Och det bästa av allt att zandra ska dit med sina kids :)
Eller jag antar väl att pony oxå följer med :)

Kenny håller på längta i hjäl sig hopas att vi får kanon väder :)



 Nu blir det dusch med mini me.

Sen ska vi ut med hundarna och plcka in gullvivor :).

Sen blir det bussen in till stan :)


Njut dagen .


 K Ä R L E K






Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

Postat av: Anonym

Låter skoj ;)

2010-05-17 @ 10:33:17
URL: http://msangelicious.blogg.se/
Postat av: A.

SNYGG BLOGG ! :D

2010-05-17 @ 10:34:10
URL: http://amandaofpitea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback