- Kärat ner mig .

Klicka för att se nästa bild


- Har gått och kärat ner mig i detta söta lila bord med stolar .
Skulle vara så fint att ha  som fika bord då man ska bjuda på fika :).

 Har nyss donat lite vid min pysselhörna :)
Älskar verkligen den hörnan med fina pelargoner ovanför .
En liten oas att vara sig själv i :)
Love it :).

Vart en kanon dag med goda vänners sällskap :)
Vart bjuden på go lunch av zandra och go fika av Thomas som beståd av kladdkaka med nötter grädde och fruktsallad :) satt inte helt fel.

Gjorde ärenden på apoteket och har avmaskat hundarna och katterna :).

 I kväll är det massa bra på tv som ska avnjutas :)
sweet.
Sen utlovad massage me like big time :)

Fick paket hem i dag med kläder till Madicken som Bambi var snabb på att öppna.

Nu förbereda kvällsfika och nattning för lill Bambi .

Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till sam

Nej den är såå himlans god. Söt blogg du har!

Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken härlig dag du verkar ga haft! Och bordet var så mysigt, förstår du gillar det! Kram

2010-05-04 @ 20:45:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Malin mamma til sam :) Nämen tack :) Happy Happy :)



sockenvägens söta :) Bordet e jag så nära på att inhandla nu :)))) hahhahaha

2010-05-05 @ 10:23:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: lolla

men vilket underbart bord, så litet nätt och sött skulle jag slå till på direkt om jag hade funderingar och plats :)

kram lolla

2010-05-05 @ 12:23:02
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback