- Your smell is like honey on my skin




- F R E D A G med  regn .
 Mysigt värre.

Kenny har ute dag hela dagen och var garderad med stövlar och regnkläder och väskan fylld med fika :).
Madicken var klädd från topp till tå i regnkläder :).

Lill fröken Bambi sitter mumsar vattenmelon efter att ha mumsat 3 ekologiska skorpor och druckit smoothe :)
Bra frulle att kicka i gång dagen med :).


Vi ska baka kaker i dag :) .

Sen ev besöka loppisen :).
Och lämna kläder till en kompis barn som jag rensat ut från Bambi :).
ensat ut lite tidningar till mami med och kenny har rensat ut leksaker till kusin sin :).
Alla har dragit sitt strå till stacken .


 I går kom kennys betyg hem och det var bara kanon betyg på alla ämnen förutom svenskan ;)
Där var det medel :)
Men heeey man kan inte gilla alla ämnen ;).


Nu mumsa vattenmelon läsa lite inredning :)


PeAcE

Kommentarer
Postat av: Therese

vad blir det för kakor ni ska baka? Jag har ´tappat matlusten av all medicin jag äter just nu men en kaka hade jag nog kunnat tänka mig :) SV: visst är de snygga, finare i verkligheten faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback