- Can you see what u have done ?



- Än hur mycket jag tänker än hur mycket jag funderar och bollar tanlkar med mig själv dvs jag och min hjärna
dvs mina inre dialoger så fattar jag ändå inte jag FATTAR INTE.

Hur kan man vilja skada ett barn medvetet ?
Gång på gång .
Samma visa samma gång ?
Ser du aldrig skadan märker du inget ?
Har du ett hjärta ?
För isåfall är det hjärtat borta för länge sen ?
Man skadar inte ett barn som du gör.

Ditt liv bara flyter på som vanligt utan ett tanke på ditt barn ?
Hur kan man lägga sig och sova med rent samvete ?
Och hur kan man skada ett litet oskyldigt barn , till vilken nytta och varför ?
Jag fattar INGENTING.
men det är väl just det som är meningen att vi andra inget ska fatta .

Men den dagen du vaknar upp från din fejk låtsas värld är det d som inser vad du gått miste om.
Då är det du som står ensam där .
Då har livet redan passerat och du står där och har missat allt.
Men vet du ? Då är det försent , du hade dina chanser   vi räckte ut våra händer  men du tog aldrig emot det .
Du missade allt.

Men om jag vrider och vänder på det är jag lycklig över att ha det vackraste barnet och får  vara med om allt den personen åstakommer i livet .

Medans ditt liv omges om lögner svek och fylla time to time.

Kom i håg han då när du ser tillbaka på allt du mist på allt du missade på alla vackra minnen som jag sparar i mitt hjärta och plockar fram som äldre.

Ett spel som du aldrig lärde dig reglerna i .

Kan man kalla dig pappa ? jag skulle  inte velat gära det det .
För vet du är pappa är man på heltid och inte bara när det passar sig själv.

Men nu ser jag  jag är den stora segraren :)
Du förlorade allt . wast the time on wrong things.

Jag lärde mig reglerna och finns kvar på spelplanen :)


Bojaka Bojaka Bojaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback