- Jag minns ..

Läcker RETRO julgardin/gardin/kappa,60-70-tal+omtag,22x196


- Jag minns hur jag som liten faschinerades utav  allt det fina.
Vackra ting.
Fina tyger .
Glada ansikten .
Vackra prylar .
Djur.

Än i dag är jag likadan :)

I dag är jag så lycklig  och stolt över mina tre vackra barn :)

Madicken har varit med farfar och Halina och Bakat lussekatter och pepperkaker .
Det är mammas lilla baktjej det :).


Och kenny var trött i dag efter en incident som häde på skolan , stackaren .
Har inget med skolan att göra utans hans pappa som valt bort han nu sen en halv år tillbaka och vägrar komma ner träffa han :(
What to do what to do ?

Svider i mitt hjärta att se kenny sårad.
Man vill ju som mamam sina barn det bästa .
Så vi läste harry potter boen och mumsa cha latte och mina nybakta kaker så känndes det iallafall bättre för en stund för han . Mammas stora hjärta.


Vart erbjuden åka kolla Nya Harry Potter filmen  i morgon  men tacka faktikt nej då Madicken ej kan se den då det är åldersgräns .
skulle vart kul om hon oxå kunnat få se den :)




Nu Mys kääärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback