- När hjärtat snörps ihop som en tuggumi som trampats på




 - Jag tror nog ingen kan förstå -
Det som kenny måste dagligen gå igenom det svek han känner inför sin pappa
Som för 6 månader sen bara flytta i från han och slutat att ta kontakt med han .

Sen har jag alltid undrat kan man knyta an sitt barn om man bara träffar det varannan helg i månaden från Fredagar klockan sex till söndagar klockan sen  och  redan då valde han att andra skulle ha kenny :(
Dom fick  ju aldrig nästan nån tid tillsammans.
Hans pappa var ju hans hjälte nån han såg upp till .
Men det förtroendet är ju borta hans drömmar hans tro är ju borta.
Men jag ser jag ser att hans hjärta blöder, det är jag som ser han grina under täcket har ont i magen och ser hans svikenhet och ledsna ögon .
Det är ju ingen annan för han visar det ju inte .
Han vill ju inte känna sig sviken , han som vill vara alla till lags.
Mitt stora hjärta min vackra son .

Allt som du fått genomgå pga din pappa :(
Tänk om du som jag önskar att din papap ska komam tilbaka varje gång en stjärna faller.
Tänk om du som jag önskar att din pappa kunde se dig när du är duktig i skolan hur fint  du ritar och allt vackert du dagligen gör.Hur underbar storebror vän och son du är .
Är så stolt över dig kenny.

Jag förstår att du känner dig sviken men dus ka veta att jag aldrig kommer att överge dig mitt vackra barn som snart blir 11 år.
Låt tårarna falla , låt det komma ut .
Du vet att jag alltid kramar om  dig .
Jag älskar dig så innerligt. Vackra underbara människa.

Låt aldrig nån få förstöra ditt vackra hjärta nåt mer.






Kommentarer
Postat av: kalle johansson fb

fint och rörande och träffande

Postat av: Viljarhelene

Very nice site!

2012-06-21 @ 09:47:08
URL: http://viljarhelene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback