- Sunday morning



- Sunday sunday morning.

På dagens meny står att fira Bambis farfar som fyller år.

Sen ska kennys hår cutas :).

Packa kidsens skolväskor efter en veckas härligt lov.

Städa och fixa snyggt.

På måndag är det liten och stor igen :).

Ska ladde ner nya låtar på mp3 att chilla till då man är ute rastar hundarna :)
Blir fina fisken det :)

Sen ska jag hinna med att färgar barret med :).

 I går gjorde jag snyggt i min walk in claset och passa på att rensa ut lite skönt :).


På torsdag har jag min nagel tid som varje månad skönt och lyxigt :)
ska nog passa på att kika efter lite julklappar med min lilla Bambina :).


Mina barn är luften jag andas .
Mina hjärtslag .
Mitt allt .
Min kärlek mitt livs elexir .
Min kärlek mitt allt.

Vackrast.




sometimes i just wounder why and why ?
I dont get the answer ....



Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Hej gumman!



SUPRISE OCH GRATTIS!! Maila mig din adress på
[email protected]



Kram kram och hoppas du blir glad <3

2010-11-07 @ 14:34:22
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

WIIIIHOOOOOOOOOO :))))))

2010-11-07 @ 22:14:44
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback