- Burton * VS Everest goes stadium

BURTON ACCESSORY CASE BATHROOM GRAFFITIBURTON GIRLS NANA BEANIE MINT GREENBURTON EMPHASIS PACK ARGON

- Har knäppt kort på snyggaste Burton mössan på Stadium i går :)
Im honna have it :)
Bjuder på tre andra snygga Burton  stuffs jag skulle vilja ha :)


EVEREST K OVERALL F10 BLUE
Grymmt snygg Everest overall finns just nu inne på Stadium :)

EVEREST W CRUST HAT F10 WHITE/MULTI COLOR
EVEREST G ZACK HAT F10 FLEX
Den här mössan e jag grymmt sugen på , älskar färgranamössor till en svart / röd jacka :).


EVEREST K M FLC OVERALL BLACK

Mjukt och skönt under overallen blir det med denna fleece overall.
Bambi har en röd Helly Hansen som e kanon :).

EVEREST EVEREST FOODBOTTLE WHITE

 Perfekt att ha med sig på skogsturen med kidsen , gör nån god soppa som värmer era kroppar under en skogs utflykt. ta med färdig bredda ost macker att mumsa på :)




EVEREST FLEXIBLE STREETBAG BLACK / SILVER

Söker ni en sjysst skötväska  Måste jag passa på att tipsa om denna oxå från Everest .
 Vi har den till Bambi och älskar den . Funkar även nu fast hon är utan blöja e ju så mycket annat som ska med .
Har hållt sen hon föddes och hon blir ju snart tre :)
så vi är kanon nöjda med den :)
stilren och fyller sin funktion :)

samtliga varor hittar ni på
www.stadium.se


BRUKAR DU SHOPPA PÅ STADIUM ?

Kommentarer
Postat av: Burton & Everest på stadium.se

Hej Bambii,



Kul att du gillar våra produkter. :-) Jag hoppas du blir riktigt nöjd med din Burton-mössa.



Jag tänkte bara tipsa om att ifall du länkar direkt till produkterna visar vi upp ditt blogginlägg på dessa sidor som tack.



Vänliga hälsningar,

David B



E-com Manager Sweden,

Stadium AB

www.stadium.se

2010-10-29 @ 13:16:52
URL: http://www.stadium.se/varumarken/burton
Postat av: Petra

skötväskan delar både nova och engla på haha den e kanon,overallen funderar jag på till engla;)kram

2010-10-29 @ 20:24:18
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Kalle

Rolig mössa, riktigt fina färger!

2012-02-14 @ 21:05:07
URL: http://www.manky.se/burton-c-163-1.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback