- Fairytale *




- Snart dags att natta kids efter kvälls fikat .

 Åkte till stan stor handla mat. sweet .

Var och lämna en påse med kläder och stuffs till sista . Hälla kaker och egen kokat saft vart det oxå och lite annat smått och gott.

Haft  besök på kvällskvisten av Zandra och Johnny och Nellie .


 Imorgon är det upp innan tuppen som gäller :)
 Rasta hundarna fixxa frulle till alla kids. Dom stora till skolan och jag Och Bambi ska på liten och stor och baka och pyssla och sjunga och fika :).


 PeAcE

Kommentarer
Postat av: Erika- mamma till två små

Låter som en mysig dag :-) kraam!

Postat av: Matilda

Hej Jessica, jag gillar din blogg jääätte mycket, har läst den sen 2006 =) det är lite kul för i helgen var jag och min pojkvän och hälsade på några kompisar som har flyttat till övik... åså var vi runt och kikade i affärer o så och då slog det mig att du är därifrån nånstans va?. var i allafall på himlen runt hörnet och shoppade upp mina pengar, blev helt kär haha =)



ha de bra! /Matilda

2010-10-11 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback