- Friday im in love




- Var till stan i dag til Johnnys förfogande skulle hjälpa han med presenter tills hans fru :)

Vart Go lunch på uh . Skaldjurs soppa som var såååå goooo och sallads buffe och nybakta ört havs salts bröd mm mmm mmm .

Bambi fick en Hello kitty leo från hm :).


  

 Ny väska till mig . Mjukaste mössan for me . Björn borg boxer Bambi och en sann 80 tals mössa med tofs me.




 Inne på himmlen runt hörnet och fyllde på bland wax kakerna :) som är ett beroende :)
Och tre stora vackra kort med gammeldagsa motiv :)


  

 2 Bambisar till samlingen . Vandrings höst / vintekänga for me . Doft ljus i kanel och marsipan :)




Böcker me :)


 

Pussel till Bambis födelsedag . Kritor som hon fick i dag . Jeans leggings.





Bjuder på en tok bild på Bambi från i onsdags kväll då jag kom hem med nya braller mössa och en stickad sak till hennes docka hon krängde på och mina POLICE brillor på :) sötaste hjärtat :)





Bjuder på ett djävla mästerverk till LÅT :)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så jag längtar tills jag får åka till himmlen å bunkra jag me! Kram

Postat av: Ingela Gulliksson

Ha ha ha Bambi goes Stenmark....fina fynd som vanligt;)

2010-10-17 @ 15:21:37
URL: http://gottgottigottblogg.se
Postat av: Erika

haha jag diggar bilden på Bambi :)

2010-10-17 @ 18:56:12
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej.

Du vill inte möjligen sälja din kitty? Köper gärna den isåfall! Samlar på dem och har inte den. :)

[email protected]

2011-05-20 @ 00:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback