- Light up




- Tända ljus , barnkanalen.
En frukost mumsande Bambi.
Kenny Madicken skolan.

Chilling .

Vid 12.00 har jag en date med mina vänner hemma hos mister T
ska ta med mig stora datan och fixxa dona med den.

Just nu e det mini laptopen som gäller :)


Imorgon är en stooooor dag inte vilken dag som helst heller utan det är :


MADICKENS FÖDELSEDAG. Hela 7 år blir hon i morgon :)
Ni må ju tro att hon längtar .

I hennes paket ligger  nämligen ett turkost Nintendo ds lite med fyra Little petshop spel :)
Vet en som  kommer att jubbla av lycka hihiihiihiihihi.


I natt kom lite snö igen .


Ingen tårta blir det i morgon  eftersom det har madicken valt bort.
Det bjuds på Glass chokladsås strössel och rull rån struvor frukt och tryfflar :)


Njut dagen käääääääääääärlek

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

ha ha då ska jag komma ihåg att titta in å gratta i morgon :-D Å jag är så happy, svägerskan är i Ume å har en lååång lista på shopping på Lagerhouse å mias till mig som hon ska fixa :-D KRAM

Postat av: vintageRetroPrinsessa

Åhhhhhh kul med shopping :)))

2010-10-29 @ 11:36:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback