- More than words can say



- Fredags mys hela kvällen lång :) filifjong ;)


 Jag och kenny gick en snabb runda  på stan .
 Då passade Bambi på att leka med papi i stora lekparken :)

 Kenny köpte lite på leklust  vart ny skateboard /  finger board och Bmx ;).
Sen var vi spana ny skate till han skulle gå på ca 2500 billigt ;).




 En ny underbar serie finns inne på Hm white mulberry :)
Doftar ljuvligt :)


  

 Rosabandets försvarets hudsalva en till varje kid ;). Sckerfria Bamse tuggumin en till varje kid :)

Deo och  Leksaker Bambi .
Kenny valde Bert böcker till hans samling som saknades ;).




Sötaste burken att ha pyssel saker i till Bambi .


  

Jeans Madicken och en Bamse tisha Bambi . Kenny valde en converse skate tisha .

Och jag en Lady gaga tisha och ett par harems braller :).




 I morgon ska Madicken på hennes kompis sannas kalas å Knasiga kojan :)
 Roligt värre .

Jag och kenny stan :) Jag ska klippa en ny frilla ;).

Och Bambi och Jimmy ska hälsa på Faster Lena  och alla kids sen kommer Bambis farmor och farfar vara där :).


Åhhhh längtar till klippningen redan nu :)


PeAce and love

Kommentarer
Postat av: Erika

ja det är allt väldigt LÄTT att plcoak på sig en del på H&M, men man får sålla ut godbitarna ibland ;-)



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback