- Namn Tavla Dop present / julklapp :0)




Beställ en söt namntavla till någon liten person som du tycker om! Kanske är det till ditt eget barn, ditt barnbarn eller en väns barn, kanske är det en doppresent eller bara en helt vanlig present :-)

Motivet skrivs ut på tjockt a4-fotopapper och självklart skriver jag in barnets namn och födelseinfo istället för det som står på exempeltavlan här ovan! På så sätt blir tavlan helt unik.

För att se bilden i större format klicka
här.


Pris: 100kr porto inom Sverige är inkluderat i priset.

Vill du beställa? Maila mig på viktoria[snabel-a]stjernfall.se Skriv i mailet barnets namn/efternamn/eventuella mellannamn eller helt enkelt det du vill ska stå i den tavla där det på exempelbilden står Elsa Karlsson. Skriv också med födelsedatum, längd, vikt, vilken veckodag barnet föddes på samt klockslag för för barnets födelse. Skriv också den adress dit du vill ha motivet levererat. Innan jag skriver ut och skickar iväg bilden skickar jag en förhansvisning för granskning till dig så att all info stämmer.



http://stjernfalls.blogg.se/kiosk/2010/october/namntavla.html 


Världens finaste Viktoria kan det där med att rita och pyssla.

Vill ni bestälal finaste tavlan besök hennes webbshop.

Perfektaste dop presenten eller julklapp.



Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Ja, det är klart. Men att det ska vara snö från oktober-maj...näee...

Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Åh, vad söt du är! :) Klart att det är okej! Tack :D

2010-10-23 @ 20:48:20
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

fick just hem min fina tavla som jag beställt hos henne

kram lolla

2010-10-23 @ 22:14:24
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback