- Sidekicks*




- I går vart det stadsrunda med mina sidekickar Zandra och Bambi.

Handla massa mat och gjorde av med pengar på djurmagasinet på 6 kg royal canin foder till hundarna och snara för 200 spänn och marsvinsfoder :)
Och lite light shopping ;)





Chailatte termos ;) Från sagaform :) ska värma mig i vinter :)


  

Presenter till keny Böcker han önskat sig.  Böcker till familjen .  Leksaker Madicken .





 Vacker ljuslykta som ska få sprida ljus i höst mörkret :)


  

 Mjukis bralla HM. Pälsmössa HM . GRåa braller Stadium  var ett par svarta med ;).


  

Skjorta G star kenny julklapp. Hårband med fjärilar Hm. Leggings Madicken .





Snyggt Klädpaket kenny. Jacka  med massa reflexer. Goretexkängor med reflexer Hestra vantar med reflexer .
Snacka om snygging han vart i hans nya kläder :).


 Macinley Jacka me så nöjd :)




 Luncha på Harrys :

Pannkaka med ärtsoppa.

Pasta gratäng.

Biff stroganoff och massa sallad mm mm mmm.

Hem packa upp allt sen till Thomas mumsa kladdkaka jag bakat ;)


 Njut livet :)

Kommentarer
Postat av: Ingela Gulliksson

Fasiken vad snygga kläder Kenny fick vart hittade du dom ang skjortan så har ju morbror Terry nästan lika dana fast en i gröna rutor och en med blå rutor och pärlemor tryckknappar,,. coola grabben;)

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vart en toppen helg, massa skratt å shopping, så nu får jag allt börja slå in sakerna så inte ungarna ser vad de ska få i julklapp :-)

2010-11-01 @ 08:13:03
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback