- Talking to me ?





- Shuuuluuuluuu.

 Nu  är det kväll mörkt blåsigt ute .

Nyss vart ute rastat hundarna.

sitter mumsar nougat choklad och svarar mail kollar fejjan och chillar.


Imorgon  upp i ottan i vanlig ordning.

Imorgon bär det av till Bjällsta  för bullbak :)
Jag Zandra och Bambi ska baka och Johhny smaka :)

Blir två olika fyllningar  mumsi mumsi :)
Mycket roligare att baka med nån annan :)

Jag och zandra har nog  gjort det mesta tillsammans nu  , som man kan göra.

Blir visst bjuden på älgkötts gryta i morgon  med tackar man ju inte direkt nej till :)
Känner man sig som värsta fin sällskapet jue :) Tack och bock :).


Emmelie  kom och leverera en teal liten byrå till mig nu ikväll som fick hedersplats i hallen .
Med massa vackra oriantaliska ljuslyktor  och en stor skål med färska mini rosor :)
 Sen ska jag plantera murgröna i den tror jag allt., vart kanon snyggt till nya orientaliska mattan jag fick av syrran.
Vart kanon nöjd :)

Nu fattas bara en gammal string hylla :)


 ÅHHHHH  just i dag känner jag mig extra lycklig.
Ni vet så där lycklig att det bubblar över :)







 Har klippt Balla över en timme i dag med han vart så snygg och doftar ljuvligt min vackra lilal prins som blir 11 i februari .
Givetvis följer hundarna med imorgon så dom kan bus amed sin kompis Tjabo :)



Kärlek

Kommentarer
Postat av: ME&MY

Vad underbart med bubblig lycka, så ska det vara!

Postat av: Erika- mamma till två små

mysigt med bullbak! jag har tänkt försöka hinna med det jag med innan helgen (jobbar hela helgen) har varit sugen på bullar sedan bullens dag då många visade upp sina smarriga bullar på bloggarna ;-) kram!

2010-10-07 @ 14:02:23
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Inredningsfreak

Jag tycker du verkar ha så läcker inredningsstil! Kan du inte ladda upp lite fler bilder från huset och inredningen? :)

2010-10-07 @ 14:31:43
Postat av: vintageretroprinsessa

Me % MY Ohhhhhh yeeees :)



Erika : Yeeees vart en herrans massa bullar :)

så kul att baka med en kompis :)

Kram.



Inredningsfreak :) Kanske det kanske :)

2010-10-08 @ 07:29:32
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback