- I en basker så gul på en mossig häll stog herr kantarell



  I en basker så gull på en mossig häll stog herr kantarell.

Några timmar i skogen av verkade och visst fick vi jackpott allihopa :)
Tom Bambi plocka svamp :)
Ljuvligt :)

 I dag blir det kantarell pasta :)
Vegetariskt och såååå gott :).


 Sens ka jag  ungs torka lite svart trumpett svamp och göra  kantarell  salt ;) mumisgt värre.
Åt lunch på Näske krog :) Mums fillibaba att sita ute till solens strålar .
Hann med en liten loppis en snabbis och Köpte  lite små saker till kidsen :).



 NU mys stund med min lilal skgs tjej i soffan och mumsa fruktsallad som jag gjorde i morse :)
Mums fillibabba :)
Med casew nuts och honung :)

Kääärlek


Kommentarer
Postat av: Therese

jag älskar kantareller, vill ha!!!! kram

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh låter ljuvligt i vanlig ordning! Å du må tro att jag shoppade loss på Dollars!!! Hittade sååååååååååå mycket fint. En del av godbitarna dyker upp i olika inlägg framöver! KRAM

2010-09-03 @ 08:39:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

mums! låter som en toppen dag som vanligt ;) hihi



kram och ha en fin fredag

2010-09-03 @ 10:48:47
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Therese : meee tooo :)



Therese häääärligt :) vi ska ev dit i slutet av månaden om det ej blir ikea igen hihiihihi :)



Erika Yeees det hade vi ha en fin helg kram

2010-09-04 @ 20:22:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback