- Once upon a time there was ...





- God morgon väääärlden .
 Strålande sol och vackert ute .
Inne har vi en städar fixxar dag iallafall halva daen dvs förmiddagen .

 I går var det full rulle från att man slog upp ögonen tills dess att man slog ner sig i sängen :).


Tok tok regna i går så det vart då ingen svampplockning :)

Men heeey finns ju massa andra bra sätt att fördriva en dag :)

I går vart det bak i Bjällsta .

Jag oxh Zandra bakade 2 morots tårtor , dubbel sats snickers rutor , dubbel sats nougat rutor .

 Det bjöds på godaste indiska tika masala grytan med rårivna morötter och crem fraice mums mums tyckte vi alla :)



Plockade in 6 kg plommon från deras träd.

Hem rasta hundar .

Tillagade världens godaste älg färs jag fick med mig hem från älgen Johnny skjutit *mumsfillibabba *
snacka om lyx mat  we love it .

Barnen åt som små hästar .

 Lite fix och trix efter maten sen nattade jag trött Bambi som slockna direkt :)


 Rasta hundar.

 Gick till  ett ställe plocka in snövits äpplen  i mörkret . Sen id 21.00 gick jagoch zandra 7 km :)

Hem duscha rasta hundar :)


what a day what a day :)


Har hört rycktas att det ska plockas in  svamp i dag :)
 Vi har lite svampställen i skogen där det  kryllar av godaste höstisarna :) ( Kantareller ).


 Här har det nyss mumsat The med grädde i och tunnbröd rulle med salami och gurka.
Och lite fruktsallad så man står sig ett tag :).

Nu ska jag snabbt gå igenom lite mail .

Sen tvätta och göra fint .

 Har rensat ut 3 påsar med kläder och diverse skööönt high five till mig :)


Njut livet njut kärleken .



PeAcE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback